Noua mea obsesie: Filmele Coreene :D

Posted on martie 13, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Lumea pictata in...Mega Pixeli, Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , , , , |

Dupa cum spuneam…zilele acestea sunt tare racita, stau acasa si-mi permit sa pierd timpul cum vreau. In vara aceasta am descoperit dramele istorice coreene. O splendoare, nu altceva. Oare noi, romanii, de ce nu suntem capabili sa ne comercializam astfel istoria? Dar nuu…Batman, Batman…noi „turnam” telenovela dupa telenovela cu State si Flacaroaia lui, ne tembelizam de tot poporul, iar cei din afara nici macar nu se sinchisesc sa arunce un ochi la „operele” noastre. Avem actori valorosi, pacat de ei, insa, ca ne batem joc de valoarea lor prin mediocritatea preferintelor noastre. Avem pretentii ca am fi mari destepti, in schimb, ramanem cu gura cascata la TV, la toate posturile de scandal…ne raman copii nespalati, ni se arde mancarea, uitam masina in service, pentru ca suntem niste „genii” si ne uitam la toate porcariile posibile.

Si pentru ca tot vorbeam de serialele coreene, care, apropos, au un numar relativ mic de episoade, in comparatie cu toate lalaiturile romanesti, latino-americane sau indiene, ma jos, va impartasesc si voua, putin din singurele programe pe care le urmaresc la TV.


Versuri:
I see the hidden tears in your eyes
Eventhough you say nothing’s wrong, I know
It was very hard for you

Someone like who I am
Thank tou very much for loving me
Crying and dreading by yourself
I’m regret like a fool

Chorus:

Are you listening to this song?
Can you hear my feelings?
Like leaving to a path you can’t turn back
The distance is far away
I love you, i will love you forever
I will remember you forever
Until we meet again in the next realm
So I won’t forget you

Someone like who I am
Thank you very much for loving me
Already our love is not meant to be
It passes, don’t make an effor.

Sfarsitul tragic al unei povesti de iubire:


Bidam, Deokman (regina Seondeok), Kim Yushin – 3 personaje care au marcat istoria Coreei. Doi barbati si o femeie, femeia pe care au iubit-o enorm, si care la randul ei, i-a iubit. Femeie ce a renuntat la o viata fericita alaturi de oricare dintre ei, pentru a salva regatul Sillei din mainile maleficei Mi-Shil (mama lui Bidam; l-a abandonat dupa nastere).

Make a Comment

Lasă un comentariu

2 răspunsuri to “Noua mea obsesie: Filmele Coreene :D”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

sunt trista
ce va urma dupa se de pal

Reincepe „Giuvaerul palatului”, un alt film corean. E frumos, alta lume, alte povesti. Si mie o sa-mi fie dor de Deokman&co. 😐


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...