„revolta” din caiet ;)

Posted on Iunie 24, 2009. Filed under: Tampeniile unui copil |

Astazi, facand ordine si curatenie, asa cum a „comandat” mami meu, am dat de ceva destul de interesant, zic eu, un caiet de Limba si Literatura Romana din clasa a 10 a ( cred ca singurul pe care l-am avut in acel an, la aceasta materie). Si cum l-am vazut, am avut o presimtire stranie🙂. Si doar ce-mi zic sa-l rasfoiesc. Nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit tot felul de mazgalituri, conversatii cu dirersi colegi de banca si…o „compunere”, daca ii pot spune asa, plina de revolta, scrisa din lipsa de ocupatie in timpul orei. Ce-i drept, in clasa a 11 a m-am lamurit cum sta treaba cu Romana si 4 din 5 ore pe saptamana le dormeam fara problema din comoda banca a 2 a. Asa! sa mai zica cineva ca nu se poate dormi si in primele banci! >:P
In cele ce urmeaza, voi reda „compunerea”:
„Azi vorbim despre Stefan Gheorghidiu (Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi), Allan (Maitreyi) si Felix (Enigma Otiliei). Greu de inteles, dar ma straduiesc. Profa zice sa luam notite, da’ din ce?! Ea vorbeste, noi…unii dormim, iar altii mazgalim dandu-i impresia ca ne luam notite din…NIMIC. E ca si cum te-ai apuca sa scrii ce zice Cristian Topescu la un derby Dinamo-Steaua; imposibil…asa-i?!?

Din cate observ incearca sa discute cu noi, marii inculti (asa ne alinta dansa, nu ca-i dragut?!)! Se mai trezeste cate unul din somnul profund si-o nimereste cand bine, cand prost, da’ asa-i si-n fotbal…uneori nimeresti capul portarului, alteori marchezi si esti…un mare erou (si asta chiar daca nu esti in stare, in viata cotidiana, sa legi doua fraze cu inteles)!

Acum zice ceva de cultura orientala, de nesiguranta de…stai asa ca pana la sfarsit ajungem si la Cleopatra si Augustus. Tare mi-e teama ca o luam in depasire, pe contrasens, si ajungem prin Infern sa-l vizitam pe Hades, ‘dea Domnu’ sa aiba Cerberul legat si sa-l gasim pe Caron liber si binedispus (ceea ce, drept sa spun, e mai mult decat imposibil🙂 ).

Prin clasa se aud fosnete. Profa promite ca se duce pe „Gogu'” al ei (Google), si cauta subiectele de BAC! Ha ha ha ce poanta buna!
Imi vine s-o intreb : Doamna, ce-i ala BAC?! Aaaaaa! Examenul ala! =)) Pai va asigur ca atunci cand ne vom prezenta in fata comisiei (la proba orala), o sa ne scriem mare pe haine numele profei cu care am facut Romana, iar la proba scrisa, sub data, trecem acelasi nume, nu de alta, da’ sa ne dea si noua un 5 de mila, de sila!
Treaba e nasoala rau ca vrea sa facem niste chestii (na c-am folosit si cuvantu’ asta, cu care EU o scot din pepeni, „chestie” si tot ce deriva de aici), in care sa-i prezentam subiectul operei.
Hmm! Doamna profesoara, vad ca ati uitat ca va aflati in fata unei clase de tembeli nesimtiti, niste gogomani si mitocani, niste prosti, cum spuneti dumneavoastra, care, pentru cultura dumneavoastra generala, au obtinut la examenul de capacitate note prnind de la 10 pana la vreo 8.5, cel putin. Cum ne puteti cere sa facem un eseu, sau ce ati spus acolo, cand afirmati ca noi de abia stim sa formulam propozitii?!
Dar, pentru a nu va demoraliza, trebuie sa va intreb: da’ ce? scrie in fruntea noastra „genii de imprumut”?! Aaaaa, da? Nu zau! Pai pana acum din prosti, gogomani, nesimtiti, idioti, lipsiti de cultura si multe altele nu ne-ati scos… V-ati razgandit, oare?! Cam repede, asa de la o secunda la alta?! Sigur nu aveti probleme de personalitate? Pe cuvant de onoare daca mai inteleg ceva! In ultimele cateva minute, v-ati contrazis de una singura…cu tot respectul, aveti pretentia ca vreunul dintre noi sa inteleaga ceva?

In fine, am trecut la structura sufleteasca a personajelor. Deh! fiecare cu sufletul lui si dupa cum le face, asa le si trage!

Stai!!! Am sarit din nou! Acum vorbim de atribute ale romanului subiectiv… Dar ce-i romanul asta subiectiv, gramatica?!?? De ce nu are si complemente, predicate, ca subiect stiu si eu ca are! =)) (da’ doamna, stiu! nu-s chiar asa de proasta, dar incercam sa va fac sa va simtiti utila, expicandu-ne ceva concret!)

Hopa! S-a sunat, ce fericire!!! Nu trebuie sa ma mai prefac a scrie, chiar daca profa va continua sa dea din gura pana aproape de fara 2 minute! Am sa ma ridic frumos din banca si am sa plec, fara nicio problema, PAUZA ESTE UN DREPT ATAT AL PROFESORULUI, CAT SI AL ELEVULUI!!!”

Make a Comment

Lasă un răspuns

6 Răspunsuri to “„revolta” din caiet ;)”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

baaaaai!!!! ahahahaha=))=))=))=))=))=)) mi-am adus si eu aminte de caietul ala!:)):):)):)):))..Da,dragilor..asa decurge o ora de curs la noi in liceu… hai sa nu generalizez,din respect pentru ceilalti profi…asa decurge o ora de limba si lit romana:)):)):)). Sa tot fie! >:D< kiss amimu!(*)

mor de ras =))))))))) OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFF

Ne-ati, nu ne-a-ti:)

graba, probabil… :”>

mah!!!!!!!!!!!!!daca ar citi profa….eu mor de ras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bravo imi place mult

Sper sa nu dea pe aici profa, nu stiu cat mi-ar gusta „glumitzele” =))


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

