omul – singura fiinta rationala…consider ca majoritatea oamenilor sunt nedemni de aceasta catalogare!

Posted on Iunie 24, 2009. Filed under: Lumea pictata in...Mega Pixeli | Etichete:, , , |

socant!
Iata o imagine ce m-a socat! Eram in drum spre statia de abutobuz, in intarziere (ca de obicei), si am zarit aceasta fiinta a carei infatisare m-a facut sa reconstientizez cat de cruzi sunt oamenii, de faptul ca nu ii intereseaza nimic, cu exceptia propriei lor persoane, bineinteles.
Sunt genul de om care da bani batranilor si mancare animalelor lovite de soarta (mai bine spus, „oameni”). In momentul in care am hranit catelul din imagine, majoritatea oamenilor din jur au spus ca nu am minte si nu intelegeau ” Cum poti sa dai banii pe mancarea unui caine care nu e al tau??!”. Uite asa, pur si simplu!, imi venea sa strig! Daca fiecare dintre noi i-ar fi dat un colt de paine, cainele acela nu ar fi ajuns niciodata asa!
Ma intreb cum poti dormi linistit cand stii ca ai adus un animal intr-o asemenea stare? Nu te bantuie imaginea lui? Oameni buni, incercati sa intelegeti ca Dumnezeu nu a lasat animalele pentru a avea omul (fiinta superioara, cica!!!) de ce anume sa isi bata joc, ce sa mutileze sau sa se distreze chinuindu-le! NU! Dumnezeu a lasat animalele sa traiasca si sa foloseasca omului! Omul este dator sa NU le chinuie, sa le ingrijeasca si sa se intrebuinteze moderat de ele!
Nu sunt vegetarian, dar a consuma carne de animal nu este echivalent cu a-l chinui! Nu-i inteleg pe pustii teribilisti care ucid/chinuie pisici/caini sau te miri ce alt animalut. Daca le-ar consuma carnea, singurul sfat pe care as tine sa l-il dau ar fi: NU VA JUCATI CU VIITOAREA VOASTRA HRANA! Vrei sa mananci carne de caine/pisica?! Ok, dar sacrific-o asa cum ai face-o cu un iepure sau cu o vaca, nu prin chinuri groaznice. Sa inteleg, totusi ca pustii de care vorbeam, nu consuma carnea animalelor ucise (fara cea mai mica urma de mila), asa ca am si pentru ei un sfat: dati-va cu capul de pereti copii, ca acolo e problema! Nu mai ucideti fiinte nevinovate, care merita mai mult decat voi un trai linistit!
Am 18 ani si pana acum am realizat ca majoritatea animalelor sunt mai miloase, mai intelepte si mai demne de iubit decat majoritatea oamenilor, ceea ce este intr-adevar o realitate trista! Consider ca respectand animalele, ne respectam pe noi, ca fiinte superioare si rationale, caci asa suntem considerati, sau mai bine spus, ne autoconsideram, si implicit, Il respectam pe Dumnezeu!

P.S.: Atentie! Chiar si pradatoarele curma viata prazii cat mai repede cu putinta! In plus, trebuie sa spun ca este demn de urmat exemplul lor: ucid atunci cand se hranesc, nu ucid pentru a se distra sau pentru trofee! Si mai avem tupeul de a ne autointitula  „(omul) singura fiinta rationala”! Ar trebui sa ne fie rusine si sa facem tot posibilul sa realizam unde gresim si sa ne indreptam!
Multumesc Giorgianei B. pentru fotografie! (eu nu am avut timp sa-l fotografiez)

Make a Comment

Lasă un răspuns

17 Răspunsuri to “omul – singura fiinta rationala…consider ca majoritatea oamenilor sunt nedemni de aceasta catalogare!”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Stiu poza.oribil!

te felicit!!!!!oricine ai fi….eu cred ca incepem sa plang..vazandu-l….

Multumesc! Te asigur ca nu mai aveam mult si plangeam si eu, i-am dat sa manance cu lacrimi in ochi.

bravo mi-am dat seama ca nu toti oamenii sunt niste nenorociti,sunt si oameni buni ca tine de exemplu dar asta f rar.BRAVO.

Multumesc pentru apreciere! In ziua de astazi, majoritatea oamenilor se gandesc doar la ei si la binele lor…nu mai au principii, nu conteaza peste ce trebuie sa calce pentru a-si atinge scopurile, iar lucrurile acestea deterioreaza societatea in care traim.

Wow…asta e sigur un caine pierdut sau fugit. Se numeste Azawakh ca si rasa si in mod normal lui trebuie sa i se vada coastele si din cauza faptului ca are picioarele din spate mai lungi are o postura usor cocosata. In concluzie trebuie sa para slabanog dar asta parca e prea slab!!! Sunt niste caini superbi atat ca infatisare cat si in ceea ce priveste caracterul si personalitatea. Nu-ti imagina ca sunt lipsita de inima, incerc doar sa te incurajez, pentru ca si eu hranesc toate animalele pe care le vad🙂 Numai ca mi se rupe sufletul pentru ca asta chiar e un caine care chiar nu are ce cauta pe strada. Sper ca de cand ai scris tu articolul cineva l-a revendicat intr-un fel sau altul.

Am vazut si eu fotografii cu caini din aceasta rasa, insa cel din articolul meu era mult prea slab :|…

In sfarsit un om care-mi este frate
Nu la figurat… ci la suflet!

Ma bucur ca nu sunt singura „nebuna” careia ii pasa😉

sa dea dumnezeu ca acei oameni care chinuie sau omoara din placere sa aiba aceeasi soarta ca bietele animale.Sunt prea multi monstri care se numesc „oameni” si care nu au ce cauta pe acest pamant.Va recomant sa urmariti EARTHLINGS un documentar socant.

P.S.:Daca vedeti caini salbiti sau cinuiti saritile in ajutor cu o felie de paine sau orice si nu treceti cu vederea cele intamplate

Eu urmeaza sa devin Asistent Social, deci nu ma pot ruga ca cineva sa moara sau altceva de genul acesta, dar te pot asigura ca voi incerca sa ajut cat mai multe persoane sa scape de comportamentele deviante😉.

ai dreptate daca as putea le-as scoate dintii la toti cei care chinuie animalele

Atentie, „violenta, naste violenta!”🙂.

da ce inteleapta esti! o:-)

Bine spus! In sfarsit si-a spus cineva cuvantul in fata acestei crudilitati cu animalele.😦 sarmanele

Multumesc! E trist ce se intampla…


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

