Un Om Chinuit De Talent…

Posted on Noiembrie 10, 2009. Filed under: Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , , , , , , , , |

Rasfoind o agenda veche, veche, ce mi-a apartinut cand inca imi toceam coatele in scoala generala din satucul meu, am facut o noua decoperire „arheologica”. Pe vremea aceea, urmaream un serial pentru adolescenti ce ma impresiona enorm. Si atat de tare ma impresiona serialul incat am scris niste „versuri” inspirata de povestea de dragoste dintre doua din cele patru personaje principale. Filmul se numea „Rebelde way” si era difuzat de TVR2. Iata si „opera mea de arta”:

DIN ORGOLIU:

Ea: – Esti un natarau!
El: – Si tu o nesuferita!
Ea: – Lasa-ma-n pace!
El: – Ma enervezi!
Ea: – Idiotule!
Amandoi: De ce nu dispari?!?

Au fost doi, s-au iubit
Orgoliul si ambitia i-au despartit!
Au cunoscut succesul…
Nu si fericirea!
S-au consolat in faima si averi
Ea avea o viata amara,
El era plin de regrete…
Greu le era,
Isi doreau ceva…
Nimic si nimeni nu le mai putea da!
Tineretea si-au pierdut,
Raul era deja facut.
Inima lor, ceva nu putea tainui…
Ea avea patru copiii,
Iar el patruzeci de ani…
Erau batrani si obositi.
Nu au lasat dragostea sa-si faca meseria
Inima nu si-au ascultat…
Dragostea niciodata nu i-a imbatat!

Din fericire pentru mine si pentru ceilalti fani ai serialului, cei doi protagonisti au realizat, la timp, ca sunt pe cale sa isi distruga fericirea si au hotarat sa-si invinga orgoliile si sa fie impreuna🙂.

Si, pentru ca articolul sa fie si putin vizual, si suntem la categoria „cum o mai chinuie talentul pe nnonny”, iata ce am facut acum ceva vreme. Am gasit pe internet, la categoria Twilight fanmade un desen in creion, al unei fete, extraordinar de talentata. Dupa ceva timp, s-a gandit mintea mea, asa in sinea ei, sa arunce niste culoare pe desenul respectiv, imaginatia mea si-a luat avant (cred ca se hraneste cu kerosen in momente ca acela). Astfel, am dat „Print” imaginii si am scos artileria grea (acuarele guase si pensule din par natural). Asa, acum sa va arat cele doua imagini:

Imaginea initiala:
Renesmee si Jacob

Rezultatul:
jacob and renesmee jpeg

Make a Comment

Lasă un răspuns

11 Răspunsuri to “Un Om Chinuit De Talent…”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Maaa si eu ma uitam la Rebeldee:X:X si eram asa „obsedati” de fenomen incat adoptasem numele personajelor si aveam prin clasa numai Mia,Marizza,Feli,Vico sau cum naiba le mai chema… si Manu si Pablo,parca… Doamne ce vremuuuuri….:X mi-e dor ma, mi-e dor de anii aia :X … copii de azi nu mai sunt cum eram noi acum cativa ani… Si cand ma gandesc ca sunt doar cativa ani… dar par zeci in urma… si e trist ma,trist!
Ti-am mai zis ca daca o sa am vreodata copil vreau sa fie baiat,nu? :)) La cum merg „treburile” daca o sa fie fata tre` sa-i puna ta`su sistem de alarma =))

1. Eu imi scriam pe caiete numele Marizzei =)).
2. Lasa ma, ca fiecare etapa a vietii vine cu bucuriile si tristetile ei.
3. Copiii de azi sunt tare schimbati fata de ceea ce eram noi odata =)) (vorbesc exact ca o baba in devenire).
4. „La cum merg “treburile” daca o sa fie fata tre` sa-i puna ta`su sistem de alarma =))” – sa fie ce-o fi, sanato(a)s/a si cu capul pe umeri sa fie!

Sanatos fatooo,sanatoos:)):))

I think you have an obsession!

Nu era Erreway? Si eu ma uitam la serialul asta. Si acum am pc-ul plin cu melodiilel or. Dije dios e chiar prea faina.

Da, formatia se numea, intr-adevar Erreway, atat in serial cat si in realitate. Acum a ramas, asa, mai celebra doar Luisana Loreley Lopilato (Mia Colucci, in serial). Eu am si melodiile si videoclipurile lor prin calculator.

Si pentru ca nu am reusit sa-ti raspund la intrebarea in legatura cu semnul zodiacal sub care sunt nascuta – nu stiu din ce motive nu am reusit sa-ti las comentariu – ma simt datoare cu raspunsul: 8 Martie 1991, deci…Pesti🙂.

mi-ai raspuns:P e de doua ori mentionata zodia.
8 martie:X cadouasuleee!

Cam asa s-ar zice, „cadouas”, dar m-a cam tepuit viata. De 8 martie e ziua mea de 2 ori si sunt sarbatorita doar o data, iar de Sf. Nicolae, Mosu’ mai confunda ziua mea cu „Mosul” sau invers =)) Si nu, nu’s egoista si nici nu ma deranjeaza lucurile acestea, dar mai toata lumea ma tachineaza cu aceste 2 lucruri😀.

La subiectul cu filmul nu ma bag, sunt din alta generatie,nu cunosc.:D
pe vremea mea era 90210 si Melrose Place.:D
Ma bag insa la desenul tau, e foarte frumos colorat, inspirat.Bravos!

P.S. Mometul tau artistic prezentat in prima parte a postului seamana cu povestea din cantecul lui Stefan Banica Jr.:) „S-au vazut..prima oara-ntr-o searaaa de mai/S-au placut…”🙂

Multumesc pentru apreciere!🙂
Despre asa-zisele versuri, stiu sigur ca filmul, personajele si intamplarile prezentate ma insipasera, nu de alta dar am caiete cu rezumatele a o mare parte dintre episoade :”> =)). Acum insa, realizez si eu ca seamana cu melodia lui Stefan Banica Jr.🙂.

salut sunt mihai membru la campania http://www.spunenudrogurilor.com multumim ca ne sustii te felicit pentru blog te am adaugat la sustinatorii spune si la prietenii tai despre campanie poate ajuti pe cineva


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

