Ce-o fi in capul lor?!

Posted on Ianuarie 19, 2010. Filed under: eu si ale mele... | Etichete:, , , , , , , , , |

De la o vreme sesizez ca devin tot mai incapabila sa le inteleg pe fetele cu varste cuprinse intre 11 si 17-18 ani, desi, teoretic, eu inca nu am depasit pragul de 18 (mai am aproape 2 luni pana fac 19). Nu ma consider batrana, nu mi-e teama ca am sa imbatranesc. Mi se pare frumos sa iti traiesti viata fara sa te stresezi din cauza acestor fleacuri. Cu toate acestea, realizez ca am o mare problema. Cred ca gandesc ca o baba, atata timp cat nu le pot intelege pe aceste fete. Chiar daca multi veti rade, trebuie sa marturisesc ca sunt un cumparator fidel al revistelor dedicate adolescentilor. Spun „cumparator” si nu „cititor” pentru ca obisnuiesc sa le citesc printre randuri. Colectionez, ca orice copil tembel, postere cu actori/formatii pentru care fac semi-obsesii de scurta durata, apoi le arunc, citesc bancurile, cateva dintre aberatiile despre fashion si uneori ma amuz, alteori ma ingrozezc, citind rubricile de „Love&Sex”, „Body&Sex”, „Relatii”.

Ce m-a determinat sa scriu acest articol? Sunt speriata…fetele care scriu la rubricile mai sus amintite, au varste din ce in ce mai mici, si care, adreseaza niste intrebari de ma lasa cu gura cascata si ma fac pe mine, o baba, din punctul lor de vedere, sa rosesc. Voi reda in cele ce urmeaza, doua dintre aceste dileme ale acestor fiinte care se vor fragile, sensibile, delicate, PURE!!! :

1. „Daca fac sex oral si inghit sperma pot ramane insarcinata? Dar daca facem sex normal, pot ramane din prima insarcinata?”
Anonima (16 ani)

2. „Nu stiu de ce ultimul meu prieten dorea doar sex de la mine, ma dorea doar la pat si imi interzicea sa ies pe afara cu prietenii, cu alti baieti. Din aceasta cauza ne-am despartit, dar mi-a interzis sa ma mai culc cu altcineva. Acum m-am indragostit de alt tip si ar cam vrea sa facem sex. Nu stiu ce sa fac, pentru ca inca nu este iubitul meu, apoi imi cam place de el si ma tot invita la el.”
Deea (13 ani)

Deci… Draga domnisoara anonima, tin sa te intreb, ma roade asa pe mine, curiozitatea, de ce vrei sa faci sex oral? Si apoi, de ce tii neaparat sa inghiti? De ce ar face cineva, sex neprotejat?! Pentru cultura ta generala, tin sa te anunt ca orice tip de act sexual neprotejat iti poate face cadou o BTS, printre acestea numarandu-se si boli pentru care nu exista inca tratament si care, te-ar putea determina sa dai coltul (daca intelegi ce vreau sa spun)! Tot pentru a ta cultura generala, tin sa te anunt ca ceea ce ajunge in stomac, adica ceea ce inghiti, nu ajunge in zona trompelor uterine, a uterului sau a ovarelor si ovulelor (cel putin, eu asa am inteles de la orele de biologie). Si…LOL! Normal ca ai toate sansele sa ramani gravida daca o faci „normal”, fara protectie…nu conteaza ca e prima data!!!

Draga domnisoara Deea! OMG! 13 ani?! Ce-s mama intrebarile astea pe capul tau? Unde ti-e papusa, ai pus-o sa faca nani, ai ingrijit-o? Sa inteleg ca tu la 13 ani nu mai esti virgina?! Nu ca as pune mare pret pe amarata aia de membrana, dar totusi…fata draga, esti in crestere, esti doar un copil. Daca tu ai pretentia de a fii femeie la 13, la 25 ce vrei sa fii, pensionara?! Cati ani avea prietenul tau? Peste 18? Daca da, ar trebui sa anunte cineva protectia copilului…esti un caz clar de corupere de minori. Cum sa-ti spun sa nu te supar? Vezi tu, tipul a facut ceea ce a vrut din tine pentru ca tu l-ai lasat. Dar mai am niste intrebari care ma framanta…Parintii tai ce dracu’ pazesc?!? Stii cum sa te stergi corect la puta? Stii ce-s alea menstruatie, prezervativ, ciclu menstrual, planning familial, contraceptie, pubertate?! SI draguta, pentru ca nu ma pot abtine, trebuie s-o citez pe Hubba Hubba : „Cu siguranta, barbatilor nu le plac femeile proaste, insa clar nu refuza o partida de sex cu una.”, poate asa intelegi de ce mai toti te vor, citez, „la pat”.

Eu prefer sa ma opresc aici. Vreau doar sa stiu, cam unde se afla „normalitatea”…in cazul meu sau in cazul lor? Sunt oare perceptiile mele asupra lumii, atat de invechite?


P.S.: Am uitat, as mai avea un sfat pentru fetele vizate in acest articol, mai ales cele intre 11 si 16 ani, cel putin. Nu sunteti indeajuns de mature sa iubiti, sa pricepeti ce e acea iubire de femeie fata de un barbat, nu ca ar fi cazul celor de la 17 ani in sus, dar parca sunt putin mai greu de pacalit (sper eu). Ar fi cazul ca inainte de a va arunca la 12-13 ani in patul unui tip, sa profitati de anii copilariei si sa aveti prieteni, nu iubiti. Cand spun prieten, ma refer la acele realtii platonice ale copilariei, cu tinut de mana, pupat pe obraz, mancat inghetata si bomboane la coltul strazii, jucat „flori fete si baieti”, „fazan” etc. Daca va aruncati ca niste berbeci cu capul inainte, mai tarziu s-ar putea sa aveti maaaari dureri de cap.

:

Make a Comment

Lasă un răspuns

18 Răspunsuri to “Ce-o fi in capul lor?!”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Felicitari pentru articol, eu nu mai citesc de muuuult reviste dintr-alea, pana si Cosmo mi se pare destul de…”revista care nu ma-nvata nimic”.
E trist ca traim in lumea asta:D
Eu ma intreb: peste tot fetele de 13 ani fac sex?
Si…ce o sa se aleaga de noi?

Multumesc! Eu nu stiu de ce le mai cumpar inca…poate, undeva in subconstientul meu, inca nu vreau sa renunt la adolescenta.🙂

Daca ne luam dupa gradul de inteligenta pe care ele il denota in intrebarile adresate, cred ca in curand vom fi o natie de copiii cu copiii, cu un grad al retardului si al abandonului scolat foarte crescut😐

intradevar…. ai imbatrinit devreme.
ai zis undeva: dece ar vrea cineva sa faca sex ora si sa inchita?
pai fata mea.. e ceva normal. din cate stii poate normalul asta e relativ. ce este pentru tine nromal pentru alti poate sa fie anormal.
iti recomant sa imi citesti blogul. sigur ai sa te crucesti.
sa ai crucea si aghiazma langa tine…

scuze de duritatea comentului dar nu m-am putu abtine…
in rest esti ok din cate am mai citit pe aici…
kiss you

a si pentru ca mi-ai atras atentia am s ate citesc si te adaug la mine pe blog… daca vrei poti sa o faci si tu. asta daca vrei desigur..

Nu mi se pare complet anormal, dar totusi…la 13-16 ani?! Am impresia ca fetele astea se cam grabesc sa creasca. Daca vor sa fie femei fatale de la 13 ani, ce vor face la 25?

Nu mi se pare un comentariu dur, stiu ca „normal” e un cuvant relativ, dar mi se pare ca si acest „relativ” are niste limite impuse de educatie, sex, varsta, societate, anuturaj, etc. parerea mea, bineinteles🙂.

Dar te intreb …cum vezi o fetita de 12-13 ani care face sex? Cum ti se pare faptul ca o fata, care nu stie ca ce inghite nu o poate lasa insarcinata, vrea sa faca sex? Sau una care e atat de stupida incat s-ar arunca imediat in pat fara prezervativ, pentru ca ei nu i se poate intampla sa ramana insarcinata sau sa contacteze o BTS?

Multumesc pentru apreciere😉

nici una matura nu stie daca inchite nu poate ramane insarcinata.
greseala e la parinti care au ochelari de cal si uita ca si ei au fost copii/adolescenti/tineri.
poate daca nu ar uita totul ar fi mai bine…
eu stiu fete care de la 10 ani fac sex total… deci…

1. 10 ani?! Sa inteleg ca esti de acord? Fetele alea nici nu constientizeaza!!!
2. Daca sunt mature si nu stiu lucrul asta, e vina lor. In clasa a 7-a se face anatomia corpului uman si se vorbeste despre reproducere si intregul sistem de reproducere. Eu nu-mi aduc aminte ca profa sa fi zis ceva de reproducerea efectuata prin intermediul sistemului digestiv. Oare sa fi zis si eu sa fi inceput sa uit?! Eu sunt un caz fericit, ai mei n-au ochelari de cal, dar nu sunt nici niste persoane adepte ale orgiilor si depravarii🙂.

Ahaaam… uite unul din zecile de motive pentru care nu vreau fata.Am gasit pe un site acum ceva timp,un site dedicat sa spunem,femeilor, intrebari de la fete de 11 ani…precum si reprosuri gen:” pai bai fata,normal ca te-a parasit! daca tu nu stii sa oferi placere…sa-l faci sa se simta barbat!” WTF?Adica… pustoaica aia de 11 ani,stie sa-l faca sa se simta barbat…aham.interesant.
Pana la urma,n-ar trebui sa intereseze pe nimeni ce fac ceilalti in pat…dar,11 ani?
Bun articol!🙂

Merci Amim! Promit sa-mi fac timp si sa-mi adun gandurile sa scriu un articol despre copiii si sexul lor. Avantaje si dezavantaje sau ceva de genul asta, pentru parintii care au fete si pentru cei care au baieti😉.

sa nu uiti de faza aia cu baiatul:” mama,el e sotul meu”:))

Si pe cel care zice: „Mama, el e sotia mea!”, e un fel de a te consola…fiul tau ramane barbat😀.

A deci el sta nitel mai in spate.. da tot spate e .. adica.. na :))… nu ramane ma „barbat” ca face si cu schimbu`..:))
Doamneee,e 10 dimineataaa avem de invataat!!=))

Dar nu e neaparat sa faca cu schimbul :)). Ma refeream la faptul ca ramane barbat din punct de vedere sexual. Si asta e, si barbatii stau uneori in spatele femeii, daca intelegi unde bat, dar tot barbati raman si nu cred ca le pare deloc rau ca au momente in care se afla in spate.

Nu le pare rau,clar! :))
Tu iti imaginezi asa.. doi… gay,un dialog,amandoi voci din alea de baritoni…
EL1. :Eu plec la munca.. sa faci si tu curat si .. vezi ca vin acasa la pranz.
EL2:Bine ,iubi.Te asteeept!XOXO

Baaai, rad cu lacrimi =)). Si…
EL2: Sa nu uiti sa iei paine!
EL1: Da, bagheta.

EL2:Si fruncte,iubiiis…
EL1:Banane,nu? >:)
EL2:Da,iubis,da` sa nu fie asa coapte si moi ca cele de ieri…Imi plac tari si verzi
=))=))

In alta ordine de idei… ce minte”bolnava”avem=))

Daaaa…dar cum ziceam: poate ne urmareste vreunul, ne da de urma si ne violeaza =)). Cred ca mai repede ne omoara :)).

Am mai zis, ma repet…n-am nimic cu ei, dar sa ma fereasca Domnul sa am asa ceva in familie🙂.

inca odata revin la faptul ca fiecare vede cum vrea aceste lucruri. am vazut. nu esti de acord cu astfel de lucruri. nu esti de acord cu orgiile. eu unul sunt de acord cu ele… tie nu iti place .. sa fii cum se zice „Curva in pat” poate si pentru ca ai doat 18 ani. desi multe ar zice ca esti batrana… in ale sexului.
legat de sexul la 10 ani… de vina sunt parintii, anturajul, societatea, toti.
tu poate nu suferi de bagare in seama dar multe din pustoaice si-au facut un tel din asta. nu conteaza c trebuie sa faca, vor doar sa fie bagate in seama.
si sa nu ne mai plangem cum e fetele de 10 ani din romania.
sa vezi un Uk cum este. dezastru. acolo accepta si viol in grup doar sa faca parte dintr-un grup anume.
in spania am vazut cel mai tare caz…
o amica sa zic asa care si-o trage la posta desi are doar 14 ani intr-o zi era cu o amica de a ei. imi spune: vrei sa futi ceva? eu zic: pe cine si unde? ea: pai pe amica mea. face tot….
o iau deoparte si o intreb cati ani are?> ea: pai e mare. peste 3 saptamani face 10 ani.
mai zi ceva…

1. Da, multi se gandesc ca daca am 18 ani, gata, am sarit in patul cuiva, toti acestia se inseala.
2. Nu sunt fanatica, dar cum sa-ti zic…de-aia ne pierde Dumnezeu, pentru ca suntem incapabili sa le cultivam anumite valori copiilor nostrii, pentru ca noi am creat si continuam sa cream niste monstrii.
3. Te poti numi barbat atunci cand profiti de dorinta de „popularitate” si prostia unei pustoaice de 10-15 ani?


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

