O leapsa muzicala

Posted on Ianuarie 30, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Lumea pictata in...Mega Pixeli, Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , |

Amimu m-a lepsuit (din nou :D). Iata ce zice:

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4. Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.

1. Cum te simţi azi?
Weezer – Islands In The Sun („When you’re on a holiday/ You can’t find the words to say/ All the things that come to you/ And I wanna feel it too /On an island in the sun/ We’ll be playing and having fun/ And it makes me feel so fine/ I can’t control my brain” -… deci da, sunt in vacanta, am de gand sa ma distrez, nu-mi prea gasesc cuvintele…)

2. Vei ajunge departe în viaţă?
Cascada – Evacuate The Dancefloor ( „Evacuate the dance floor/ I’m infected by the sound” – cum spuneam…n-au decat sa-ncerce sa ma-npiedice >:), au tot dreptul s-o faca (sa incerce, bineinteles), faceti loc ca vine eu🙂 ).

3. Cum te văd prietenii tăi?
Vama Veche- Betia ( ” Am sa-mi trag un glonte-n cap si-am sa-mi fac o gaura/ Si-am sa vad lumea prin ea,/ Intr-o alta aura… ” – PRIETENII mei ma vad intr-o alta aura, decat restul lumii )

4. Te vei căsători vreodată?
The Academy Is…- Everything we had („But I am no gentleman, I can be a prick,
and I do regret more than I admit. […]Take the pain out of love, and then love won’t exist.” – sincer, am mai spus-o si ma repet: nu ma incanta ideea de casatorie. Si da, pot fii o mare ticaloasa, insa doar daca persoana respectiva merita. Sunt de acord cu afirmatia ca daca iei durerea dintr-o relatie de dragoste, dragostea ve pierdi odata cu durerea!)

5. Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Bere Gratis – Ce misto ( „Iar cand voi fi mare si voi avea copii/ Cu ochii, in soare voi avea ce povesti” – suntem niste tacaniti visatori siiii, dca „E distractie”…”ce mïsto!…..”)

6. Care e povestea vieţii tale?
Voltaj – Un pas in fata ( Asculta-ma si am sa-ti spun povestea/ Ca sa stii si tu, am sa-ti dau reteta mea/ Iti zic eu cum sta treaba:/ Sa nu traiesti degeaba nu e prea greu/ De o sa faci ca mine o sa-ti mearga bine.” – De aici se subintelege ca povestea vietii mele poate fii un adevarat model demn de urmat pentru altii sau…nu =)). La un moment dat, a fost o perioada in care mergeam pe strada si erau vreo 3-4 fete care aveau obiceiul sa imi „fure” textele, sa se tunda/ coafeze/ vopseasca asemenea mie etc.)

7. Cum este/ era în liceu?
Elton John – Can you feel the love tonight („It’s enough to make kings and vagabonds” – yep…din liceul in care inca invat, unii vor ajunge jmecheri, corupti etc, iar altii…mai nimic! Cum bine spunea cineva : „Liceul vostru este o rampa de lansare pentru smecheri si hoti!”).

8. Cum poţi avansa în viaţă?
Bosquiti -Femeia („Sa cante chitara cantec despre cine/ Face sa iti fiarba sangele in vine! /Cine oare iti zambeste atat de frumos,/ Da-ti ia fericirea si-o scapa pe jos ?” – asadar si prin urmare…dragi misogini, si o femeie poete avansa in viata. Parerea mea este ca o femeie poate realiza destul de multe in viata, fara a fi nevoita insa, sa se injoseasca in patul cuiva. La fel ca oricare alt om, si femeia are atat forta distrucativa cat si creativa 😉 ).

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Marc Anthony si Jennifer Lopez – No me ames („No me ames, porque pienses/ Que parezco diferente ” – PRIETENII mei nu ma iubesc pentru ca ei ar crede ca sunt diferita, ei ma accepta si ma iubesc pentru ca sunt cu adevarat demni de aceasta denumire: PRIETENI).

10. Ce se preconizează pentru weekend?
Antonio Banderas – El cancion del mariachi ( „Soy un hombre muy honrado/ Que me gusta lo mejor”; „Jineteando en mi caballo/ Por la sierra yo me voy/ Las estrellas y la luna/ Ellas me dicen donde voy” – da, am fost cinstita…n-am trisat nici la carti, nici la Monopoly; Nu-s calare pe cal, mi-s la volan, pe sosele alerg, rareori stiu incotro ma-ndrept…).

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Voltaj _ Povestea oricui ( „Pot sa jur ca asta e povestea oricui/ De cand afli ce e banul/ Zi de zi alergi s-ajungi in drumul lui/ Nu-l gasesti si trece anul./ Crede in tine mereu/ Si nu da inapoi,” – Ca majoritatea oamenilor, pun prea mult pret pe bani, insa, pre deosebire de altii, nu pot fi numita o fiinta materialista in relatiile cu cei din jurul meu. Sunt o fire ambitioasa si cu greu dau inapoi, asa ca…m-a nimerit destul de bine piesa).

12. Dar pe bunicii tăi?
Air Supply – The One That You Love ( „Love is everywhere/ I know it is/ Such moments as this/ Are too few” – Amim, imi pare rau, dar oricat de mult mi-ar placea mie sa „aberez/ latru” pe marginea textelor, nu prea pot😀. Totusi voi spune ca la inceput, peste tot a fost dragoste dar, treptat, ea a pierit.😐 )

13. Cum îţi merge în viaţă?
Bosquito – Doua maini ( „Strange-ma-n brate iubeste-ma asta vreau, asta vreau/ Fericire-n schimb am sa-ti dau ,am sa-ti dau, am sa-ti dau/ Pastreaza-ma doar ca p-un dar” – In viata imi merge, de obicei, asa cum vreau, insa daca imi oferi un plus de fericire, o fericire, atunci am sa-ti fiu aproape, te voi face si eu sa te simti fericit si ne va fi si mai bine…impreuna! E valabil atat pentru PRIETENI cat si pentru FAMILIE).

14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Needtobreathe – More Time ( „I hoped that you could understand/ That this is not what I had planned/ Please don’t worry now/ It will turn around/ Cause I need more time/ Just a few more months and we’ll be fine” – desi eu imi doresc piesa If I Evere Leave This World Alive, interpretata de Flogging Molly, se pare ca dorinta mea nu prea conteaza in acest caz. Insa nici aceasta nu suna rau. Cei ce ma cunosc stiu ca eu am nevoie, mai mereu de mai mult timp😉, ca-s mai mototol de fel ).

15. Cum te vede restul lumii?
Jonathan Rhys Meyers – Moondance Lyrics ( „Well, it’s a marvelous night for a Moondance/ With the stars up above in your eyes/ A fantabulous night to make romance” – Sa inteleg ca lumea ma percepe ca pe o romantica incurabila?! Nu prea cred, de obicei, ma straduiesc sa ascund orice urma de romantism pe care as putea s-o eman😀 ).

16. Vei avea o viaţă fericită?
Blondy – Indragostiti („Diminetile senine,langa tine le-am trait/ Atingeri tandre,sarutul tau fierbinte/ Cockteil-uri noaptea,/ Iti mai aduci aminte?” – se pare ca voi avea o viata destul de fericita, daca aceasta melodie o voi canta post-mortem =)). Tot de aici reiese ca nu voi ramane vaduva, ci voi fi prima care renunta la viata de cuplu. Mamaaa, ce capacitate de descifrare a mesajelor ascunse am! :)) Iin-draaa-goooo-stiiiiti :X :X :X ).

17. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Erreway – Donde estas princesa ( „Donde estas princesa/ Donde estas princesa donde estas,/ dame tu mirada un dia mas que vivo por vos/ que siento por vos,/ donde estas princesa donde estas…” – de aici eu am impresia ca voi deveni printesa in Emul Aranigami ( Lumea Imaginara – scris invers), Amimu stie ca am citit „Prietenul Nevazut” – Cecelia Ahern si ca am ramas cu sechele).

18. Sunt persoane care te doresc în secret?
Cascada – Truly Madly Deeply („I wanna stand with you on a mountain/ I wanna bathe with you in the sea/ I wanna lay like this forever/ Until the sky falls down on me” – se pare ca ar fi, cel putin una bucata persoana la numar, si se pare ca ar fi capabila de multe lucruri.).

19. Cum să mă fericesc singur?
Shayne Ward – No promises ( „I don’t want to run away, I want to stay forever, thru Time and Time…/ No promises” – asa cum spun mai mereu ” Nu promit nimic, dar voi incerca!”. Pentru a fii fericita, am nevoie sa nu aud promisiuni, sa nu fac promisiuni! Promisiunile nu fac altceva decat sa nasca sperante desarte si sa franga inimi.).

20. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Puya – Cand iti merge bine ( „Bani fac pamantu sa se invarta…” – inr-adevar, asa este! Dar eu nu vreau bani doar pentru mine, eu vreau sa am bani si sa ii ajut pe ceilalti.).

A fost distractiv sa ma joc cu cuvintele, sa incerc sa adaptez versurile pieselor personalitatii si dorintelor mele si se pare ca am reusit cat de cat. Mercic pentru leapsa Amim. De preluat, poate prelua aceasta leapsa oricine doreste acest lucru.

P.s.: Nu am trisat, acestea sunt melodiile pe care mi le-a prezentat Winamp-ul. Poate ca par prea la fix piesele, dar nu sunt asa. Eu am interpretat versurile intr-o asa maniera incat sa iasa ceva…Amimu stie de capacitatea mea de a croseta pe marginea textului si de a despica firul in n’spe!

Make a Comment

Lasă un răspuns

4 Răspunsuri to “O leapsa muzicala”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Emul Aranigami,zici? :)) Of Doamne!… ce sa fac eu,ma,cu tine sa te aduc cu picioarele pe Pamant? :)) Zapacitoo :*:*>:D<

Nu vreau sa fiu catalogata drept o persoana asaocitcilp, de aia sunt zapacita =)), nu-m iplace gravitatia, nu mai trage de mine, ca nu vreau pamant sub picioare :)).

Aoleu o sa trebuiasca sa citesc de la dr la stg… :)) :)) o sa trebuiasca sa-mi schimb ochelarii… o sa-mi iau funduri de sifoane :)) :)) :))

Nu e mah de la ochelari. Sau poate o fii?! Pana sa-i port, nici nu ma gandeam sa scriu cuvintele invers :))


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

