Hai sa citim! ;)

Posted on Februarie 11, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Lumea pictata in...Mega Pixeli | Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , |

De curand, inainte de a innebuni si a ma apuca sa citesc ceva „lectura pentru BAC”. am citit o carte ce m-a purtat intr-o lume minunata, pe un taram unde totul e posibil: Emul Aranigami. Acolo, o persoana preocupata in mod excesiv de ordine, munca si curatenie, care nu stia sau nu vroia, din diverse motive sa se distreze, era catalogata ca fiind asaocitcilp. Nu, nu m-am prostit, inca stiu sa scriu. Cuvantul ala de v-ati chinuit sa-l cititi este un cuvant scris pe dos (plicticoasa), la fel cum este scrisa si denumirea acelei lumi fantastice.

Pe coperta spate a cartii scrie:

„In Orasul Inimilor, o femeie isi pastreaza inima ferecata…

Toate lucrurile din viata lui Elizabeth Egan au locul lor, de la ceasca de cafea din bucataria sa sclipitoare pana la borcanele de vopsea din firma ei de decoratiuni interioare. Ordinea si precizia ii tin viata sub control, departe de durerea si suferinta care au ranit-o in trecut.

Singurul nor de pe cer e sora ei, Saoirse. O vijelie cu parul rosu, lasand in urma ramasite pe care Elizabeth se straduieste sa le adune – inclusiv fiul ei Luke, in varsta de sase ani. Fiind o mama fara voia ei, inacelasi timp incercand sa-si duca afacerea pe drumul cel bun, are tot timpul ocupat, ceea ce nu-i lasa loc pentru a gresi sau a se distra.

Pana cand, intr-o buna zi, un strain intra pe neasteptate in vietile lor. Ivan e un tip fara griji, spontan, mereu in cautarea aventurii – tot ce nu e Elizabeth. Dar Elizabeth nu stie mai nimic despre Ivan – cine este si daca e asa cum pare, sau daca relatia lor care inmugureste are un viitor…

Plina de caldura si duiosie, marca inconfundabila a Ceceliei Ahern, Prietenul Nevazut e o poveste de suflet, in care a fost picurat un strop de magie.”

Glamour: „Iti va atinge cu siguranta corzile sufletului.”

Company: „Un tablou cald si captivant al iubirii si prieteniei.”

Sunt omise multe detalii importante in aceasta scurta descriere a romanului:

– Ivan este ceea ce noi numim PRIETEN IMAGINAR

– Elizabeth nu a avut o copilarie fericita, de fapt, n-a prea avut deloc copilarie, deoarece, de la 12 ani a fost nevoita sa aiba grija de sora ei, pe atunci un bebelus, apoi, 16 ani mai tarziu, a fost nevoita sa-l creasca si pe copilul acesteia, Luke

– Prezentarea mai multor prieteni imaginari distruge multe mituri legate de aceste personaje mistice

– Dragostea dintre cei doi nu este posibila, prietenia si amintirile sunt tot ceea ce-i poate lega

etc.

Coperta cartii:

Doar dupa ce vei citi cartea vei intelege de ce aceasta coperta si nu o alta😉

Eu am primit aceasta carte de ziua mea si o consider un cadou minunat, iar sarbatorile care urmeaza in perioada imediat urmatoare (14 si 24 februarie), mi se par ocazii tocmai potrivite pentru un astfel de cadou. Cartea am gasit-o in mai multe librarii online cu preturi cuprinse intre 30 si 20 de Lei, iar aici am gasit-o la cel mai convenabil pret (nu de alta, dar…e criza).

Cecelia Ahern a devenit una dintre scriitoarele mele preferate. Am doar 3 din cele 6 carti publicate de ea, dar…planuiesc sa nu las lucrurile asa.

Make a Comment

Lasă un răspuns

2 Răspunsuri to “Hai sa citim! ;)”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Citeste Amimu,ca nu faci rau!da` sa termini si Morometii,intre timp :D:D

Mai am nitelus si termin volumul I, stai sa ne intoarcem la scoala si trec pe „citire intensiva” =))


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

