Din nou, despre lumea in care traim…

Posted on Februarie 25, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , , |

N-am mai scris de ceva vreme…sunt destul de ocupata cu…pierderea timpului in moduri cat mai inutile😀.

Vinerea trecuta, imi inmaneaza mama un plic, in care era o invitatie de la CEC Bank sa ma duc si sa-mi ridic noul card. De ce am eu card? Nici eu nu stiu prea clar. Am fost sfatuiti sa ne facem carduri pentru a primi alocatia pe ele, desi eram in pragul varstei de 18 ani, majoritatea dintre noi. Ei bine, cum eram minori, titularul de drept al cardului, trebuia sa fie unul dintre parinti, iar noi, „victimele” am primit cate un card secundar. In martie anul trecut, am implinit 18 ani, fa cereri peste cereri, ca esti elev si ca vrei sa beneficiezi in continuare de dreptul de a primi alocatie. Din momentul in care am implinit 18 ani, alocatia a venit prin Posta Romana, iar cardul a devenit ceva inutil si sacaitor. Incepand cu luna iulie, n-am mai vazut alocatia deloc, pana in luna decembrie, cand a venit si retrocedent🙂.

Aveam de gand sa ma duc sa ridic minunatia de card luni, dar cum am fost cam ocupata (uituca), am ajuns tocmai miercuri. Tipele alea „extreeem de dragute”, carora le-a intrat scaunul undeva in partea dorsala, de abia s-au sinchisit sa ma bage in seama. Dupa vreo 15 minute de asteptare cu ochii pe tavan, rugandu-ma sa termine de pilit unghii, copiat acte si alte lucruri pe care le puteau face si DUPA ce aflau ce doresc eu, s-au gandir ele ca ar fi bine sa ma intrebe ce doresc. Le spun de ce am venit si imi cere una dintre „dragute” buletinul ca dupa alte 10 minute sa-mi spuna ca eu nu imi pot ridica minunea de card deoarece cardul meu este unul secundar, cel principal apartinandu-i tatalui meu. N-aveam niciun pic de chef de cearta, asa ca am lasat-o sa continue. Mi-a spus ca imi poate da cardul meu, dar daca tata nu se duce in urmatoarele 30 de zile sa-l ridice pe al lui, vor rezilia „marele contract”. Si eu ii zic:

„Ok, oricum nu mai folosesc cardul, nu-l puteti rezilia de acum?”

„Ba da, dar trebuie sa fie si tatal tau aici.”

„Bine, dar de ce? Cardul a fost facut pentru ca eu sa pot primi alocatia pe el, nu am mai primit alocatia pe card de 1 an de zile si in plus, sunt majora, nu inteleg de ce s-a mai emis un card pe numele tatalui meu.”

„Pai…pentru ca asa e sistemul si trebuie sa fie si tatal tau aici, sa completeze niste formulare.”

I-am multumit pentru informatii si am hotarat sa-l trimit pe tata si sa ma scape de „belea”.

Acum, eu nu inteleg… De ce naiba imi mai trimite mie CEC-ul scrisoare sa-mi ridic dracovenia de card, daca nici macar nu-l pot ridica eu personal? De ce ii trimite tatei o scrisoare asemanatoare la 5 zile DUPA ce mi-a trimis si mie una? De ce risipesc ei atata hartie, cand oricum e inutil? Nu era de ajuns sa ii trimita tatei o scrisoare, el se ducea si ridica ambele carduri si punct? Nu mai pierdeam timp 2 persoane (eu si tata), economiseau timp, nervi, hartie, personal etc.

In fine, m-am obisnuit sa primesc tot felul de bobarnace din astea care ma fac sa fiu tot mai constienta de realitatea asta al naibii de cruda :|…oamenilor NU LE PASA!

Incerc sa revin in week-end cu povestirea despre cum am combatut doi popi preoti care au venit sa ne vorbeasca despre ce viseaza ei noaptea, caci eu nu prea cred sa se intalneasca asa ceva in VIATA REALA. Poate ca aceste doua personaje traiesc, pe timpul noptii, o viata in Emul Aranigami =)).

P.S.: ceva frumos, profund, ca tot a fost ieri Dragobetele🙂

Make a Comment

Lasă un răspuns

2 Răspunsuri to “Din nou, despre lumea in care traim…”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

clipul asta imi aminteste de filmul ala…Argh!!..ala..”If only”…
Honey,imi pare rau ca le-ai prins in toane proaste… or fi fost si ele pe stop sau le-o fi fost sotul plecat noaptea precedenta >:)>:)

Amimu…imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu le-am prins in toane proaste. Tipele alea, care au o excrescenta complet anormala la fund, denumita simplu, scaun de birou, nu ma cunosteau, nu o cunosteau nici pe mama, nici pe tata, nici vreo ruda mai indepartata de-a mea, deci…ce motiv aveau sa fie dragute cu mine?! TRAIM IN ROMANICA😐


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

