Putina poezie nu face rau nimanui ;)

Posted on Aprilie 29, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Lumea pictata in...Mega Pixeli, Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , |

Ho, ho, ho! N-a venit Craciunul, e doar asa…o introducere a mea, pe pagina prafuita a blogului meu. Azi, incerc din rasputeri sa recuperez la materia „Limba si literatura romana”, tot ceea ce am „facut” in acest al doilea semestru. Ghiciti de ce?! Pentru ca maine, zice-se, dau teza!!!😐 Si daca tot am eu de facut imposibilul…(nu stiu a cata parte a seriei „Misiune imposibila” ar reprezenta aceasta incercare a mea, dar as putea fi varianta feminina a lui Tom Cruise pentru ca si eu mi-s tare pitica =)) ), am zis sa rasfoiesc nitelus cele doua manuale din dotare pe care mi le-am cumparat la inceputul anului scolar si care, nu stiu cum am facut, ca niciunul ne e la fel ca cel pe care il utilizeaza colegii mei :”>. Tot rasfoind, am dat de ceva tare dragut, si cum sunt un om cu suflet mare, nu pot sa nu impart si cu ceilalti. E vorba de o poezie:

S H A K E S P E A R E
de Marin Sorescu

Shakespeare a creat lumea în șapte zile.

În prima zi a făcut cerul, munții și prăpăstiile sufletești,
În ziua a doua a făcut râurile, mările și oceanele
Și celelalte sentimente
Și le-a dat lui Hamlet, lui Iulius Cezar, Lui Antoniu, Cleopatrei și Ofeliei
Lui Othello și altora,
Sa le stăpânească, ai și urmașii lor,
În vecii vecilor.
În ziua a treia a strâns toți oamenii
Și i-a învățat gusturile.
Gustul fericirii, al iubirii, al deznădejdii,
Gustul geloziei, al gloriei și așa mai departe,
Până s-au terminat toate gusturile.

Atunci au sosit și niște indivizi care întârziaseră,
Creatorul i-a mângâiat pe cap cu compătimire,
Și le-a spus că nu le rămâne decât să se facă
Critici literari
Și să-i conteste opera.
Ziua patra și a cincea le-a rezervat râsului,
A dat drumul clovnilor
Să facă tumbe,
Și i-a lăsat pe regi, pe împărați
Și pe alți nefericiți să se distreze.
În ziua a șasea a rezolvat unele probleme administrative
A pus la cale o furtună,
Și l-a învățat pe regele Lear
Cum trebuie să poarte coroana de paie.
Mai rămăseseră câteva deșeuri de la facerea lumii
Și l-a creat pe Richard al III-lea.
În ziua a șaptea s-a uitat dacă mai are ceva de făcut.
Directorii de teatru și umpluseră lumea cu afișe.
Și Shakespeare s-a gândit că după atâta trudă
Ar merita să vadă și el un spectacol,
Dar mai întâi, fiindcă era peste măsura de istovit,
S-a dus să moară puțin.

Make a Comment

Lasă un răspuns

2 Răspunsuri to “Putina poezie nu face rau nimanui ;)”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

asta cu „S-a dus sa moara putin” imi aduce aminte de profu de filosofie=))=))

Si mie =)) cine stie, cunoaste ;)!!!


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

