Archive for 16 iulie 2010

Descoperire de vacanta… :D

Posted on iulie 16, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , , , |

De cateva zile, am descoperit 5 baieti ce canta fenomenal (cel putin, asa mi separe mie). I-am descoperit din intamplare pe cei de la Simple Plan, iar acum, playerul meu e plin ochi cu melodiile lor. Si pentru ca n-am mai scris de mult, dar si pentru ca nu sunt un copil egoist, m-am hotarat sa scriu acest post si sa impart cu voi, mica mea descoperire de vacanta! Sper sa va placa! 😉

Cat despre BAC, mai bine nu mai vorbim (l-am luat, cu 9,05), dar ma dor magariile care s-au facut, notele initiale insangerate, iar apoi, notele de la contestatii, mega-umflate si nerespectarea legii care spune, ca in momentul in care intre nota initiala si nota de la contestatie exista diferenta de 1 punct, sau mai mult, trebuie recorectate TOATE lucrarile din centrul respectiv. BAC-ul a fost o experienta urata, ce mi-a lasat un gust amar! Oricum, nici nu ma asteptam la ceva corect, frumos, demn…intr-o tara ca a noastra!!! 😦

Si acuuuum…iata descoperirea mea ( :X :X :X ):

Daca v-au placut, AICI, gasiti versurile mai multor piese.

Read Full Post | Make a Comment ( 7 so far )

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...