Descoperire de vacanta… :D

Posted on Iulie 16, 2010. Filed under: eu si ale mele..., Tampeniile unui copil | Etichete:, , , , , , , |

De cateva zile, am descoperit 5 baieti ce canta fenomenal (cel putin, asa mi separe mie). I-am descoperit din intamplare pe cei de la Simple Plan, iar acum, playerul meu e plin ochi cu melodiile lor. Si pentru ca n-am mai scris de mult, dar si pentru ca nu sunt un copil egoist, m-am hotarat sa scriu acest post si sa impart cu voi, mica mea descoperire de vacanta! Sper sa va placa!😉

Cat despre BAC, mai bine nu mai vorbim (l-am luat, cu 9,05), dar ma dor magariile care s-au facut, notele initiale insangerate, iar apoi, notele de la contestatii, mega-umflate si nerespectarea legii care spune, ca in momentul in care intre nota initiala si nota de la contestatie exista diferenta de 1 punct, sau mai mult, trebuie recorectate TOATE lucrarile din centrul respectiv. BAC-ul a fost o experienta urata, ce mi-a lasat un gust amar! Oricum, nici nu ma asteptam la ceva corect, frumos, demn…intr-o tara ca a noastra!!!😦

Si acuuuum…iata descoperirea mea ( :X :X :X ):

Daca v-au placut, AICI, gasiti versurile mai multor piese.

Make a Comment

Lasă un răspuns

7 Răspunsuri to “Descoperire de vacanta… :D”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Felicitari pt Bac >:D< . Cat despre Simple Plan eu i-am descoperit acum vreo 2 ani si sunt:X🙂 Canta super, merita:)

Merci Criss! Felicitari si tie,si tu ai facut o treaba buna la BAC! Si DA! Simple Plan :X :X :X :X

Yay!
Si eu ador Simple Plan!:X
Felicitari pt „descoperirea” facuta.;))
Apropo…am vazut un post cu filme coreene.Eu sunt fana a acestor filme/seriale.Mi-ar face placere sa facem schimb de pareri, desigur daca doresti.

Intr-adevar sunt super cei de la Simple Plan :X.

Am urmarit primele trei filme coreene, mi se par super si imi place felul in care ei isi exploateaza istoria, legendele…ma doare insa ca romanii nu sunt in staqre sa faca acelasi lucru, desi avem o istorie bogata, ca sa nu mai zic de legende, traditie… Pe site-ul acesta gasesti o multime de alti fani si informatii http://koreafilm.ro/😉.

scuze de offtopic:

Buna,
Doresc sa facem un schimb de link-uri.

Nu site: GoGule.eu
Url: http://www.gogule.eu

Eu iti voi pune link la mine pe blog cat si pe site pe pagina destinata partenerilor.

Multumesc

Like!🙂


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

