Femeile – Devin Proaste in Preajama Barbatilor. Loteria Spaniola

Posted on Mai 11, 2012. Filed under: Fără categorie | Etichete:, , , , , , , , , , |

1. Femeile devin mai proaste in preajma barbatilor pe care ii plac

2. In Spania, se castiga mai des la Loto, decat in Romania

Si acum sa incep. As intreba de unde naiba sa incep, cand am atat de multe de spus?!? Ei bine, voi incerca, sa incep cu inceputul…

Acum ceva timp, mai exact, acum un an, am cunoscut un tip. Sa presupunem ca numele lui este Vrajitor, iar al meu, Pitic. Asta asa, ca sa dam un aer de basm, povestii idioate care ar putea fi relatata, sau nu, aici, in urmatoarele randuri. Ne-am intalnit in urma unei afaceri tampite pe care Piticul, adica eu, am facut-o cu un telefon. In urma acestei afaceri, telefonul meu a fost vandut intr-un targ si cumparat de Vrajitor. Nu am fi stiut unul de existenta celuilalt daca nu as fi avut activata, pe telefon, functia Mobile Tracker. Si in felul acesta, de cate ori se introducea o alta cartela decat a mea in telefon, acesta trimitea, in mod automat, sms cu numarul cartelei respective, pe doua numere alese de mine anterior. Asa, si?! Pai, am sunat persoana respectiva si am rugat-o sa dezactiveze functia respectiva si am stabilit sa ne intalnim sa ii dau accesoriile telefonului. Nu are rost sa intru in detalii aici, caci, ne-am intalnit, am baut ceva, i-am predat accesoriile si cam asta a fost tot. Nu atractie, nu propuneri indecente, nici macar un zambet cu subinteles. Ce naiba?! Fiecare eram intr-o relatie nebuna, dar serioasa, cu parteneri gelosi. Genul ala de oameni care fac spume la gura pentru ca ai coborat de 2 ori, in aceeasi zi, la magazinul din fata blocului… ma bufneste rasul cand ma gandesc, ca eu chiar am trait toate astea =)). Au mai fost, timp de un an, vreo 2-3 conversatii pe mess, dar, din nou, fara vreo tenta indecenta😀. Eram doi oameni care s-au intalnit fortuit si mai schimbau o impresie, doua.

Acum, sa trecem in prezent. Ne-am intalnit saptamanile trecute, pentru a doua oara, de cand ne cunosteam. Am realizat noi, atunci ca se facea fix un an de cand ne-am intalnit prima data. Ce amuzant! Si am mai realizat noi, in aceeasi seara, ca amandoi suntem liberi de contract si ca suntem la fel de al naibii de pupaciosi. Amandoi!!! Ce coincidenta domnule, ce coincidenta!!! Unde mai pui ca avem si o multime de alte placeri in comun!

Ne-am intalnit fix 3 saptamani, pana sa dispara complet si irevocabil. Au fost 3 saptamani destul de intense, desi cu intalniri rare. Am fost la tara impreuna, ne-am plimbat in parc, am vazut si-un film, dar mai ales, m-a ajutat sa ma reconving ca trebuie sa mai incep o facultate – si pentru asta, tin sa-i multumesc. Toate bune si frumoase. Se pare ca ne-am vindecat ranile din relatiile trecute, reciproc. Sau, nu stiu…el mi le-a vindecat pe ale mele🙂 nu pot garanta ca si eu am facut acelasi lucru pentru el. Daca sunteti curiosi, nu aveti decat sa il cautati si sa il intrebati😉. Eu una, am gasit in Vrajitor un tip inteligent, open-minded, cu perceptii despre viata asemanatoare cu ale mele. Bineinteles ca erau si lucruri care nu-mi placeau deloc. Dar, despre acestea, nu e frumos sa vorbim, asa, in public. Dupa ce a disparut, am mai dat niste search-uri pe prietenul nostru comun, Google si am gasit Vrajitorul pe niste site-uri unde se pare ca dorea sa cunoasca, citez „Tanar , mi-ar placea sa cunosc o fata normala,desteapta si cu simtul umorului cu varsta cuprinsa intre 18 si 28 de ani.” & „caut o persoana care ar putea sa ma iubeasca asa cum o sa o iubesc si eu pe ea”. Daca a disparut, se pare ca nu eram suficient de normala, desteapta si cu simtul umorului pentru gusturile sale, ca la varsta, ma incadrez perfect. Nu sunt nici trufanda de 18, dar nici 28 nu am🙂. Si apoi, se pare ca nu ma considera in stare sa iubesc. Ce-i drept, am cam facut pe dura la capitolul asta, dar trebuie sa fii nebun sa crezi ca o femeie nu poate fi in stare de asa sentimente. Sau poate prea obosit/ comod/ speriat sa-i trezesti chiar tu aceste simtiri. Nu stiu si sincer, nici nu-mi mai pasa. Ce-a fost, a fost! Eu am o vorba: „Mortii cu mortii si vii cu vii; sa nu dezgropam cadavre, caci put!”.

Ce ma oftica pe mine cumplit, este faptul ca vedeam cu ochiul liber cum devin mai proasta in preajma lui. Si sincera sa fiu, am observat ca mai toate femeile devin proaste in preajma barbatilor fata de care se simt atrase. De ce?! Habar nu am, nu stie eu sa va explice! Rasfoind „Inteligenta sociala” a lui Daniel Goleman, am descoperit urmatoarea fraza ” Cand penisul se intareste, creierul se inmoaie.” – lucrul explicabil: cu cat se intareste penisul mai tare, cu atat mai mult sange este pompat in directia lui, creierul ramanand in plan secund, fiind astfel mai putin oxigenat. Dar la femei, ce naiba se intampla?! Vreau sa stiu, sa ma lamureasca cineva!!!

Astfel, ajungem si la punctul 2 de pe lista cu „puncte de atins”: Intr-o zi, observa Vrajitorul biletul pe care il jucasem la Loteria Romana. Si-mi zice: „- Piticule, tu chiar dai banii pe astea?!”. Ii raspund, uimita, ca da. De ce nu?! Si apoi, incepe sa-mi depene teoria conform careia, Loteria Romana e varza, ca toate sunt aranjate, etc. Imi povesteste ca la Loteria Spaniola se castiga potul in aproape fiecare saptamana, ca acolo e lucru cinstit, bla, bla, bla. Pe moment, m-am uitat la el. Stiam ca ceva nu se leaga, dar nu imi puteam da seama, ce anume mai exact. V-am mai spus ca deveneam tampa rau in preajma lui, nu?! A fost de ajuns sa plece si mi-am dat seama de un lucru: Spania are vreo 47 milioane locuitori si inca vreo 190.000 peste🙂, iar Romania 19.042.000. Adica Spania are de 2,48 ori mai multa populatie! Ce sa mai! Practic, suntem de 2,5 ori mai putin numerosi decat spaniolii. Asta inseamna, ca teorietic, in Spania, se joaca de 2,5 ori mai multe variante, in fiecare saptamana. Asadar, sunt de 2,5 ori mai multe sanse ca acolo sa se castige potul saptamanal. In plus, sa nu uitam ca romanii sunt printre cei mai pesimisti europeni. Aici intra si categoria „Nu joc, ca sigur nu castig!”. Dar sa nu uitam ca romanii au salarii mai mici decat spaniolii, si sincer, multi prefera sa isi cumpere o paine si o cutie cu lapte, decat sa joace la loto! Asa ca, daca am lua in calcul si acestea, probabil ca am ajunge undeva la…de vreo 4 ori mai multe sanse ca in Spania sa se castige respectivul premiu!

Si pentru ca toate astea imi aduc aminte de un banc, hai sa va amuz putin si poate, sa va fac sa mergeti sa puneti un bilet la loto, sa ne creasca naibii si noua, romanilor, sansa de a castiga, sa nu mai zica unii si altii ca la noi in tara totu-i spaga si coruptie!

Cica era Bula, asa la vreo 37 de ani si de cand se stia, seara, cand sfarsea rugaciunea, il ruga pe Dumnezeu:
„-Doamne, te rog eu Doamne, din suflet te rog, da-i sa castig si eu la Loto!”.
Si asa in fiecare seara, de ani si ani de zile. La un moment dat, intr-o seara, satul de aceeasi rugaminte a lui Bula, Dumnezeu ii raspunde:
„-Da’ pune naibii mana si joaca si tu o varianta, ca sa te pot face castigator!”

Nu uitati ” Nella vita, chi non risica, non rosica!” – „In viata, cine nu risca nu castiga!”. Sau, altfel spus, „Norocul ii favorizeaza pe cei indrazneti!”.

Povestea cu Loteria e doar un exemplu de moment in care am realizat ca deveneam proasta in preajma lui. Nu e inventie. Si au fost mai multe situatii in care inteligenta fugea de mine, pur si simplu, pentru ca era si el acolo!

Make a Comment

Lasă un răspuns

6 Răspunsuri to “Femeile – Devin Proaste in Preajama Barbatilor. Loteria Spaniola”

RSS Feed for Nicoleta Bucșaru Comments RSS Feed

Cum reusesti tu mereru sa faci din orice lucru „nasol”ceva constructiv pentru cei din jurul tau; dar cred ca a venit timpul sa faci ceva constructiv si pentru propria-ti persoana.Astept povestioare in care vrajitorul se transforma in print si invata Piticul sa iubeasca din nou.

=)) trebuie sa apara un Mag sau un Inger. Pentru mine, oricum, construiesc…usor-usor, caramida cu caramida. Nu ma intreba ce, ca nici eu nu stiu😀, vedem impreuna la sfarsit ce-are sa fie: Castel ori Fortareata?!

Welcome back, Nico! Mi-a placut mult ce am citit, se pare ca s-au schimbat ceva lucruri de cand nu ne-am mai vazut. Astept si eu continuarea cu interes:D Te pup!

Multumesc, Criss. Ma bucur ca ti-a placut si da, s-au schimbat destule lucruri in peisajul vietii mele😉. Despre continuare…nu promit nimic😀. >:D< :* :* :*

„Nimeni nu pierde pe nimeni,pentru ca nimeni nu poseda pe nimeni,iar adevarata experienta a libertatii e sa ai lucrul cel mai de pret fara a-l poseda…Dozeaza-ti esenta-n cuvinte, cedeaza-ti orgoliul si nu-i purta trecutului doliul, provocarilor nu le intoarce spatele, nu-ti face griji daca ai ganduri rele, importante sunt faptele, nu-ti omori emotiile, maine vei avea altele, renunta sa mai pui inimii lacate, cu pacatele impaca-te si daca nu sti de ce esti in stare…INCEARCA-TE!​ ” (E.Cioran)

Foarte frumos citatul. Multumesc! „Provocarilor nu le intoarce spatele” – asta imi aduce aminte de un eseu de al meu, de prin clasa a 7-a, unde spuneam ca viata insasi e o provocare si ca daca nu raspunzi provocarilor, e ca si cum ai renunta sa traiesti, desi inima inca-ti bate-n piept.


Where's The Comment Form?

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

