Mă poți ierta?

Posted on Ianuarie 10, 2015. Filed under: Fără categorie |

Te-am învățat să mergi.

Am uitat, însă

Să te-nvăț cum să te oprești.

Te-am învățat să privești.

Nu te-am învățat, însă

Cum să admiri.

Te-am învățat să fii consecvent.

Nu mi-am dat seama, însă

Cât de util ți-ar fi fost

Să te-nvăț și…

Cum să te răzgândești.

Te-am învățat s-asculți.

Regret că…

Nu te-am învățat

Cum să te faci ascultat.

Te-am învățat să nu pariezi.

Ce bine ți-ar fi fost,

Dacă te-aș fi învățat

Cum să pariezi înțelept!

Te-am învățat să spui lucrurilor pe nume.

Te-ar fi ajutat mai mult,

Dacă te-aș fi învățat…

Cum s-o faci într-un mod delicat.

Te-am învățat că-i important să câștigi.

Și nu ți-am vorbit,

Niciodată,

Despre importanța simplei încercări.

Te-am învățat să urci.

Nu ți-am explicat,

Niciodată,

Cum să cazi…

Fără să te doară.

Te-am învățat să iei,

Nu și cum să primești…

Într-o zi, vei întreba ”-De ce?!”.

-Chiar îți dorești a ști?!

Atât am știut eu.

N-am vrut decât să-ți fie bine:

Te-am învățat, puiule,

Cum am știut eu mai bine!

Nicoleta Bucșaru.

Make a Comment

Lasă un răspuns

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

