INCOMPLEȚI & BLOCAȚI…

Posted on Aprilie 15, 2015. Filed under: Fără categorie |

Nu știu unde ești acum… Am însă, o singură dorință: privește, o clipă, spre mine!

Nimeni nu înțelege de ce mă lamentez așa. Cică nu-s nici prima, nici ultima văduvă din Univers. Și ce dacă-s tânără?! Au mai fost și altele! Cum să le explic că știu asta?! Ei nu înțeleg nimic… Nici eu nu înțeleg prea multe. Și tu știi, prea bine, că aici începe drama mea. Tu erai persoana care mă înțelegea cel mai bine. Nici măcar eu n-am reușit vreodată să mă înțeleg așa cum o făceai tu!  Mă iubeai atât de mult încât îmi explicai până și cum funcționez eu însămi…

Și totuși, dacă mă iubeai atât de mult, cum de ți-ai permis să mori?! Nu te-ai gândit nicio clipă la ființa dezorientată pe care o lași în urmă?

E oare posibil ca un suflet-pereche să moară de unul singur? Nu-l oprește nimeni, ”la vamă” , să-l întrebe despre perechea sa, despre cui o lasă, despre ce are de gând cu ea?! Nu te faci oare vinovat, atunci când mori, de uciderea din culpă a sufletului tău pereche?

Am 32 de ani și de 3 luni nu mai am nimic, deși până atunci obișnuiam să am totul! Nu mai am soț, nu mai am un suflet pereche… am rămas fără frate, fără cel mai bun prieten… am rămas cu un loc gol în casă, în pat și-n suflet. Mai mult sau mai puțin metaforic, am rămas chiar și fără mine. Pentru că eu am rămas în trecut. Un trecut în care tu exiști, în care ești viu, fericit și iubitor. Un trecut în care, zâmbetul tău ștrengăresc este o constantă în viața mea… Am rămas acolo, dragul meu, din iubire pentru noi. Am trimis în prezent, printre cei care își duc, nestingheriți, viața mai departe doar o umbră de-a mea. O hologramă deprimantă, pentru cei care au timp s-o observe, cu veșnice dâre de lacrimi pe față.

Încă n-am înțeles… Cine ți-a permis să mori?! Eu cred că oamenilor ar trebui să le interzică cineva să moară înainte de a-și îndeplini toate visurile și planurile. Nu se poate să pleci așa, când și cum vrei tu!

Unde-s iubitule, copiii pe care ni i-am promis? Am rămas doar eu cu mâța leneșă și câinele bălos… Stăm toți trei în living și privim în gol. Poate ți se face milă de noi și ne spui c-a fost doar o glumă proastă. Și dacă n-a fost… n-ai putea, măcar, să ne bântui? Poate că ai treabă pe-acolo… n-am vrea să te suprasolicităm, dar măcar în week-end ai putea să stingi niște becuri uitate de mine, să trântești niște uși, că prea-i liniște pe-aici; să sufli praful de pe mobilier și… să scoți câinele afară, dimineața, ca să pot dormi și eu mai mult… Ce zici, se poate? Ți se pare și ție o idee bună? Nu uita că, oricum, ai promis că îl scoți tu în diminețile de week-end. A fost condiția de bază pentru a-l aduce acasă!

Nu vreau să fiu penibilă… știu și pot respira fără tine. Dar știi că doare? Tu cum ești? Ai nevoie de aer, poți să respiri? Te doare ceva? Știi că nu-s bună la întrebări de genul… spune-mi tu, din proprie inițiativă!

Eu îmi mai alin dorul de tine, purtându-ți hainele. E uimitor cum încă îți păstrează mirosul. Oricum… le-am ascuns de menajeră. De teamă să nu le spele și să rămân și fără această parte din tine.

Noi, iubitule, am murit odată cu tine. Și am murit incompleți. Tu realizezi asta? Unde-s gemenii noștri și surioara lor mai mică? Ce se întâmplă acum cu ”noi”?! Nu ți se pare și ție că am rămas blocați între două lumi? Un ”noi” format din unul aici și unul acolo (am vrut să zic dincolo, dar parcă sună prea macabru…). INCOMPLEȚI și BLOCAȚI ÎNTRE DOUĂ LUMI. Așa suntem noi de-acum.

Trebuia să-ți cer scuze. Urma să mai fac multe boacăne. Și tu, urma să te revanșezi pentru trăznăile tale. Cum se poate să fi plecat așa?! Ai abandonat jocul fără nicio justificare. Totul a rămas suspendat pe o perioadă nedeterminată, care tinde spre veșnicie…

Make a Comment

Lasă un răspuns

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

