Et in Arcadia ego!

Posted on Martie 22, 2016. Filed under: Fără categorie | Etichete:, , , , , , , , , , , , |

De-mi întinde mâna ta

Pocalul cu otravă

Pe tot îl sorb, iubito!

Numai fă, femeie,

Otrava să fie dulce:

Spune-mi că nu mă mai iubești

Nu că nu m-ai iubit vreodată.

 

Nu-mi spune, iubito,

Că trăit-am în minciună…

Spune-mi că de-acum nu mă mai vrei

Și-am să dispar fără urmă.

Promit! n-am să mă-ntorc

Iubire să cerșesc.

 

Am să plec în lumea mare

Și n-am să te urăsc nicicând.

Lumii am să povestesc, oricând,

C-am avut în viața mea

Și Luna și Marea

Doar privind privirea ta.

 

Am să le spun, femeie,

Că zeii m-au invidiat

Și c-un schimbat de climă

Repede mi te-au luat:

Ochii nu-ți mai luceau lumină,

Marea de smarald brusc a secat…

 

N-am să le spun, nălucă dragă,

Viața, cu știință, că mi-ai luat.

NICOLETA BUCȘARU

 

 

Make a Comment

Lasă un răspuns

  • Si animalele simt!!!

    Protectia animalelor
  • Fii BIO!

    cosmetice bio
  • Adopta un prieten!

     Adopta un prieten!
  • Pozitia blogului meu

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

